دانلود آهنگ ایرانی

دانلود جدبدترین ترانه ها

دانلود آهنگ ایرانی

دانلود جدبدترین ترانه ها

دانلود ریمیکس فرزاد فرخ گل قرمز

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۵ ب.ظ

دانلود ریمیکس گل قرمز فرزاد فرخ

Download remix Farzad Farokh >> ♬ Gole Ghermez ♬ >> Music streaming from wikimusic

دانلود ریمیکس فرزاد فرخ گل قرمز

 

چشمان مستت منو دیوانه کرد

این دل عاشق شد منو ویرانه کرد

آغوش گرمت بوی عطرت با قلب خستم دل به بستم

نم نم باران یه دل آرام

این قلب من با تو میشود آرام

موهاتو وا کن منو صدا کن این ترس دوریتو از من جدا کن

نم نم باران یه دل آرام این قلب من با تو میشود آرام

موهاتو وا کن منو صدا کن

این ترس دوریتو از من جدا کن

دست مرا تو بگیر و به من قول بده

دیوانه و مجنون توام به همه پز بده

من تورو خواهم هر طور به هر حالتی

به من عاشق سرمست گل قرمز بده

نم نم باران یه دل آرام این قلب من با تو میشود آرام

موهاتو وا کن منو صدا کن 

این ترس دوریتو از من جدا کن

نم نم باران یه دل آرام این قلب من با تو میشود آرام

موهاتو وا کن منو صدا کن

این ترس دوریتو از من جدا کن

دانلود ریمیکس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۳۰
mahsa dadfar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی