دانلود آهنگ ایرانی

دانلود جدبدترین ترانه ها

دانلود آهنگ ایرانی

دانلود جدبدترین ترانه ها

دانلود آهنگ رضا صادقی حال خوب

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵ ب.ظ

دانلود آهنگ حال خوب رضا صادقی

هم اکنون می توانید از شنیدن این آهنگ در رسانه ویکی موزیک لذت ببرید | آهنگ خواننده عزیز کشورمون رضا صادقی به نام حال خوب را بین دوستان و آشنایان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همراهی شما کاربران عزیز باعث دلگرمی ما می شود

Download song Reza Sadeghi >> ♬   Hale Khoob ♬ >> Music streaming from wikimusic

 

دانلود آهنگ رضا صادقی حال خوب

منو دیوونه نکن که چشات میتونه منو تو خیال تو دوباره غرق کنه ♪♥♪

 

 

کی میتونه مثل تو این همه زیباییش با همه فرق کنه♫♥♥♫

 

 

اولین باره که من با خیال یه نفر این همه آرومم این همه حض کردم♪♥♪

 

 

منه دل سنگ و ببین واسه ی دیدن تو دنیامو عوض کردم♫♥♥♫

 

 

من گذشتم از خودم حال خوب من با تو واسه من آینده اس♪♥♪

 

 

فکر من نباش برو تو قمار عشق تو برد باز بازنده اس♫♥♥♫

 

 

من گذشتم از خودم حال خوب من با تو واسه من آینده اس♪♥♪

 

 

فکر من نباش برو تو قمار عشق تو برد باز بازنده اس♫♥♥♫

 

 

اگه رویا باشی ته دنیا باشی من میام آغوشت اگه مقصد باشه♪♥♪

 

 

عشق با تو خوبه تو جهان هر چی نیست عشق باید باشه♫♥♥♫

 

 

عشق باید باشه ...♪♥♪

 

 

من گذشتم از خودم حال خوب من با تو واسه من آینده اس♫♥♥♫

 

 

فکر من نباش برو تو قمار عشق تو برد باز بازنده اس♪♥♪

 

 

من گذشتم از خودم حال خوب من با تو واسه من آینده اس♫♥♥♫

 

 

فکر من نباش برو تو قمار عشق تو برد باز بازنده اس♪♥♪

 

 

────┤ ♩♪♩♪♫♫♫♩♪♩♪ ├────

 

آهنگ های دیگر رضا صادقی

رضا صادقی حال خوب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۰۳
mahsa dadfar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی